Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU
www.inster.pl

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika w Serwisie www.inster.pl jest „INSTER” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Wiślana 51 05-092 Łomianki, NIP 1181197750, (dalej jako „Administrator”).
  2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO.
  3. W niniejszym dokumencie Administrator informuje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu www.inster.pl (dalej jako „Serwis”), sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach Użytkowników.
  4. Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu internetowego www.inster.pl lub usług elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Serwisu.

§ 2
RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

  1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników Seriwsu www.inster.pl w przypadku skorzystania z Formularza Kontaktowego w celu:
    1.1. wysłania wiadomości do Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy).
    1.2. zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem oraz obsługi Użytkownika jako klienta Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
    1.3. prowadzenia rozliczeń finansowych z Użytkownikiem będącym klientem Administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od Użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz spełnienia obowiązków prawnych Administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
    1.4. w celu realizacji działań marketingowych Administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji marketingowej złożonymi wobec Administratora. Zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    1.5. w celu realizacji obowiązków prawnych Administratora wobec Użytkownika określonych w RODO, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Użytkownik podaje w przypadku:
    2.1. Formularza Kontaktowego: imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, treść wiadomości.
  3. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez Administratora:
    3.1. w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata,
    3.2. w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
  4. Podczas korzystania z Serwisu mogą być pobierane dodatkowe informacje w szczególności: adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  5. Od Użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach podejmowanych w Serwisie. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  6. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne.
  7. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane otyczą a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
    7.1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    7.2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    7.3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 3
UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Serwisu, a w szczególności do:
    1.1. hostingodawcy,
    1.2. podmiotów zapewniających system mailingowy,
    1.3. dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Serwisu.
  2. Dostawcy usług (o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu), którym przekazywane są dane osobowe – w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności – albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
  3. Dane osobowe Użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) z zastrzeżeniem § 5 pkt 5 oraz § 6 Polityki Prywatności.

§ 4
PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

  1. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Podstawy prawne żądania Użytkownika:
    2.1. dostęp do danych – art. 15 RODO,
    2.2. sprostowanie danych – art. 16 RODO,
    2.3. usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO,
    2.4. ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO,
    2.5. przeniesienie danych – art. 20 RODO,
    2.6. sprzeciw – art. 21 RODO,
    2.7. cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
  3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: izabella.rokicka@inster.pl
  4. W sytuacji wystąpienia przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
  5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5
PLIKI ”COOKIES”

  1. Strona Administratora używa plików „cookies”. Pliki cookies („ciasteczka”) to fragmenty kodu, które są plikami tekstowymi odpowiadającymi zapytaniom HTTP kierowanym do naszego serwera. Pliki te zapisywane są przez każdą przeglądarkę, z której Użytkownik odwiedza nasz Serwis. Dzięki informacjom zawartym w plikach cookies wiemy, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszego Serwisu.
  2. Pliki cookies służą nam do zapewnienia optymalnej obsługi wizyty Użytkownika w Serwisie oraz umożliwiają szybszy i łatwiejszy dostęp do informacji, a także w celu zaproponowania Użytkownikowi coraz doskonalszych funkcjonalności Serwisu internetowego oraz bardziej dopasowanych do Użytkownika treści. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika i oprogramowaniu na nim zainstalowanym. Informacje zawarte w plikach cookies uznawane są za dane osobowe jedynie w powiązaniu z innymi danymi osobowymi dostępnymi na temat danego Użytkownika. My za pomocą plików cookies staramy się zbierać o Użytkowniku jedynie anonimowe dane, służące do wygody korzystania z portalu oraz minimalizacji uciążliwości reklam.

  3. W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”.
    3.1. „cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony),
    3.2. „stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. Poniżej opisane zostały poszczególne kategorie cookies wykorzystywane są w naszym Serwisie:
    4.1. Cookies techniczne (niezbędne) – są niezbędne, aby strona Serwisu mogła działać prawidłowo. Odnoszą się one do funkcjonalności naszych witryn internetowych i pozwalają nam ulepszyć usługi, które oferujemy za pośrednictwem naszych witryn internetowych, na przykład poprzez umożliwienie przenoszenia informacji między stronami naszej witryny internetowej, aby uniknąć konieczności ponownego wprowadzania informacji, lub rozpoznając preferencje Użytkownika po powrocie na stronę naszego Serwisu.
    Wykorzystujemy je w celu:
    – zapewnienia bezpieczeństwa
    – utrzymania sesji
    – zapewnienia odpowiedniego wyświetlanie strony – w zależności od tego, z jakiego urządzenia korzysta Użytkownik,
    – dostosowywania naszych usług do wyborów Użytkownika
    – zapamiętania, czy Użytkownik wyraża zgodę na wyświetlanie niektórych treści.
    4.2. Cookies funkcjonalne – zapamiętują wybory dokonywane przez Użytkownika zapewniając bardziej dopasowane usługi. 
    Wykorzystujemy je w celu:
    – wsparcia funkcjonalności stron internetowych; bez nich strona internetowa powinna działać poprawnie, jednak nie będzie dostosowana do preferencji użytkownika
    – zapewnienia wysokiego poziomu funkcjonalności stron internetowych; bez nich może obniżyć się poziom funkcjonalności strony internetowej, ale ich brak nie powinien uniemożliwić zupełnego korzystania z niej;
    – użycia w większości funkcjonalności stron internetowych; ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.
    4.3. Cookies analityczne – pozwalają nam rozpoznać i policzyć liczbę Użytkowników odwiedzających nasz Serwis, zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po Serwisie, gdy z niego korzystają oraz rejestrować, które treści przeglądają i którymi są zainteresowani. Pomaga nam to określić, jak często strony i reklamy są odwiedzane oraz które obszary naszego Serwisu są najpopularniejsze. Umożliwia nam to ulepszanie oferowanych usług, sprawiając że nasi Użytkownicy znajdują informacje, których szukają. 
    Wykorzystujemy je w celu:
    – badania statystyk dotyczących ruchu na stronie oraz sprawdzania źródła ruchu (kierunki przekierowania);
    – wykrywania różnego rodzaju nadużyć np. sztuczny ruch internetowy (boty), ataki ddos;
    – ograniczenia niepożądanych działań marketingowych;
    – mierzenia  skuteczności akcji marketingowych prowadzonych na rzecz Serwisu, np. w sieci reklamowej Google, w programach partnerskich, na zewnętrznych stronach internetowych;

  5. Do emisji reklam w Internecie, a także w zakresie innych narzędzi takich jak Google reCAPTCHA (narzędzie do ochrony przed spamem), wykorzystujemy technologie dostarczane przez firmy Google i Meta (Facebook), dlatego zwróć uwagę, czy wyrażasz zgodę na stosowanie tych narzędzi, w tym profilowanie reklam w Internecie i na Facebooku. Możesz sprawdzić oraz zarządzać swoimi ustawieniami prywatności i bezpieczeństwa na koncie Google, korzystając z linku g.co/privacytools. Więcej informacji na temat polityki prywatności Google, technologii stosowanych przez Google oraz warunków korzystania z usług Google znajdziesz na stronie https://policies.google.com/privacy?hl=pl#infochoices. Informacje na temat zasad ochrony prywatności stosowanych przez firmę Meta (Facebook) oraz zarządzania ustawieniami prywatności są dostępne na stronie https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanation/.
  6. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez:
    6.1. wybór rodzajów plików cookies, na gromadzenie których wyraża zgodę tuż po wejściu na stronę Serwisu i pojawieniu się komunikatu dotyczącego cookies,
    6.2. zmianę ustawień w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są również w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Zmiany Polityki prywatności – W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie. W przypadku zmiany treści Polityki prywatności, zmieniona zostanie data jej aktualizacji wskazana na końcu jej tekstu. W celu zasięgnięcia informacji o sposobie ochrony danych osobowych, Administrator rekomenduje Użytkownikom regularne zapoznawanie się z postanowieniami Polityki Prywatności.
  5. Informacje kontaktowe – W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących niniejszej Polityki Prywatności, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem danych osobowych: „INSTER” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Wiślana 51 05-092 Łomianki, z wykorzystaniem następujących danych kontaktowych: izabella.rokicka@inster.pl.

    Ponadto istnieje również możliwość kontaktu drogą pocztową pod adresem: Wiślana 51 05-092 Łomianki.

    Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 05.08.2025

Przewijanie do góry

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.